2013-2014 навчальний рік
УЧНІВСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ – ПРОСТІР САМОРЕАЛІЗАЦІЇ
Враховуючи високий темп сучасного життя, високі вимоги роботодавців до працівників, можна зробити висновок , що молодій людині, яка будує успішну кар’єру, дуже необхідні навички лідера. Причому ці навички мають бути не теоретичними (книжковими), а підкріпленими власним практичним досвідом. Але де взяти такий досвід вчорашньому випускникові? Уважно проаналізувавши нинішню ситуацію, зроблено закономірні висновки: вищу конкурентоздатність мають на ринку праці ті випускники, які під час навчання брали активну участь у діяльності органів учнівського самоврядування, молодіжних громадських організацій. Вони на практиці здобули навички організаційної роботи, ефективної комунікації, підготування заходів і головне – вміння переконати колектив у необхідності реалізації конкретних дій.
У Миколаївському професійному ліцеї сфери послуг діє учнівське самоврядування.
Мета учнівського самоврядування:згуртування учнівської молоді на корисні, добрі справи, виховувати в них кращі риси громадянина України, захищати їх права, інтереси, робити життя учнів насиченим і цікавим.
Основні функції учнівського самоврядування:
· Організаторська – самостійно керує своєю суспільно корисною діяльністю.
· Виховна – являється носієм моральних переконань.
· Стимулююча – сприяє формуванню морально-ціннісних стимулів усіх суспільно-корисних справ, регулює поведінку своїх членів, їх відносин.
УЧНІВСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ МИКОЛАЇВСЬКОГО ПРОФЕСІЙНОГО ЛІЦЕЮ СФЕРИ ПОСЛУГ ПРАЦЮЄ ЗА ТАКИМИ ОСНОВНИМИ НАПРЯМКАМИ
- Культурно-освітній.
- Спортивно-оздоровчий.
- Інформаційно-аналітичний.
- Професійної освіти та охорони праці.
МОРАЛЬНИЙ КОДЕКС ЗАКОНІВ РАДИ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ МПЛСП
2014-2015 навчальний рік
Мета учнівського самоврядування: згуртування учнівської молоді на корисні, добрі справи, залучення учнів ліцею до проведення навчального та виховного процесу, виховання національної свідомості, соціально активної особистості.
Ми – саме та молодь, яка прагнепостійнихзмін та активнихдійу просторі та оточенні.
№ п\п | Напрямки | ПІБ | Професія |
1 | Президент учнівського самоврядування | Бутова Альона | «Кравець» |
2 | Заступник президента самоврядування | Гончаренко Альона | «Перукар (перукар-модельєр)». «Візажист» |
3 | Голова культурно-освітнього сектору | Шкарина Анастасія | «Перукар (перукар-модельєр)». «Візажист» |
4 | Голова спортивно-оздоровчого сектору | Швець Оксана | «Перукар (перукар-модельєр)». «Візажист» |
5 | Голова інформаційно-аналітичного сектору | Мягченко Аліна | «Перукар (перукар-модельєр)». «Візажист» |
6 | Голова сектору професійної освіти та охорони праці | Дениско Ніна | «Кравець» |
Цілі самоврядування Миколаївського професійного ліцею сфери послуг
- формування готовності кожного учня до особистісного самовизначення,
- створення умов для розвитку та реалізації професійного творчого потенціалу кожного учня;
- розвиток організаторських здібностей та соціальної активності учнів;
- виховання національної свідомості, любові до рідного краю, вивчення його історії, культури та традицій народу України та поважного толерантного ставлення до інших народностей;
- формування правової культури;
- виховання моральної відповідальності за доручену справу;
- підтримка ініціативи в проектній діяльності;
- надання можливості учням самостійно планувати і організовувати своє учнівське життя, позаліцейну діяльность, поважаючи законність та права всіх учасників навчально-виховного процесу;
- створення можливості реалізації творчих ідей в суспільному житті та розвиток управлінських навичок в реалізації цікавих справ;
- виховання відповідальності за збереження життя завдяки створенню та дії екологічних агітбригад «За здоровий спосіб життя».
Завдання самоврядування Миколаївського професійного ліцею сфери послуг
- підтримка ефективної взаємодії учнів, батьків, викладачів, майстрів виробничого навчання в умовах розвитку виховної системи ліцею;
- надання молоді знань, вмінь та навичок самоврядування, демократичного стилю взаємовідносин;
- створення умов для розвитку здібностей та реалізації інтересів учнів, розвиток світогляду, самостійності та самосвідомості;
- виховання позитивного ставлення до загальнолюдських цінностей та норм коллективного життя, законам держави;
- розвиток громадянської та соціальної відповідальності за себе, оточуючих, свою країну;
- надання учням реальної можливості разом з педагогами, батьками прогнозувати, виконувати та аналізувати навчально – виховний процес;
- створення в ліцеї умов для реалізації ініціатив учнів;формування та розвиток гуманістичної спрямованності особистості з усвідомленням громадянської позиції, почуття національної гордості;
- підготовка і проведення свят, фестивалів, виставок, конкурсів, змагань;
- виховання відповідальності за дотримання порядку в ліцеї, групі, організація чергувань, робота по збереженню ліцейного майна, підручників;
- організація пізнавальної, спортивно – оздоровчої діяльності;
- підтримка проектної, пошукової діяльності, творчої ініціативи.
Кiлькiсть переглядiв: 613